Als we op vakantie gaan, dan willen we niet zomaar iets. We willen een echte onvergetelijke en inspirerende reiservaring beleven!
Dat heeft Travelbird uitgevonden want zij hebben vandaag officieel de categorie ‘stedentrips’ op de website aangepast zodat reizigers kunnen kiezen uit verschillende belevenissen. De opties zijn centrale thema’s zoals culinair, cultuur, familie, romantiek of ontdekking.
Voorkeur en ervaring
“Onze reizigers gaan steeds meer op zoek naar beleving en inspiratie. Daarom bieden we stedentrips nu niet alleen op stad, maar ook op basis van eigen voorkeur en ervaringen aan. Ons aanbod richt zich op verschillende doelgroepen. Zo wil een gezin met kinderen heel andere aspecten van New York of Rome zien dan een jong stel zonder kinderen of een kersvers verliefd stelletje. En wil de één heerlijk dineren en de ander vooral ontdekken. Aan die totaal verschillende individuele voorkeuren kunnen we nu heel goed voldoen”, aldus Symen Jansma, CEO Travelbird.
Geen reisstress
“Door een heel specifieke ervaring aan te bieden, bijvoorbeeld gericht op de ultieme kerstbeleving in Londen, yoga in Central Park of dineren bij een chefkok in Barcelona, nemen we veel reisstress en eindeloos georganiseer uit handen.”